Iată riscul la care te expui și cum te ajutăm să îl combați!

Solicită o programare

Fumezi? Ai între 30 – 45 ani?

SIMPTOME

Te confrunți și tu cu aceste simptome?

Sângerare la periajul dentar

Solicită o programare

Dacă ai observat că gingiile tale sângerează când te speli pe dinți, atunci te sfătuim sa nu amâni prea mult vizita la cabinetul stomatologic. Cu cât depistăm mai repede problema, cu atât tratamentul va fi mai rapid, iar costurile mai reduse.

Solicită o programare

Halitoza apare încă de la debutul bolii parodontale, fapt ce reprezintă un important avantaj în depistarea precoce a acestei afecțiuni și asigurarea unui tratament minim invaziv.

Halitoza

Formarea rapidă a tartrului

Cauza principală este respectarea slabă a igienei orale. Pacienții își periază incorect dinții sau efectuează această procedură mai puțin de două ori pe zi. Produsele necalitative de îngrijire dentară și orală accelerează formarea plăcii, care se transformă în tartru.

Nu mai amâna!

Oprește evoluția și agravrea problemelor dentare apelând la decontaminarea bacteriană LASER!

Tratamentul cu laserul BIOLASE care dă în sfârșit rezultate disponibil acum la Ki Dental Clinic în București!

Laserul dentar Epic Biolase este în prezent unul dintre cele mai performante și mai apreciate lasere stomatologice la nivel mondial, care necesită un timp minim petrecut de către pacient pe scaun și oferă rezultate predictibile!

Soluția

Decontaminarea bacteriană LASER

300 RON

1

Previne contaminarea încrucișată de la un dinte la altul sau de la o zonă a gurii la alta

2

Distruge bacteriile periopatogene și stopează infecția înainte ca aceasta să producă inflamația și distrucția țesuturilor de susținere ale dinților (gingie, ligamente parodontale, os).

600 RON

Este o intervenție terapeutică nedureroasă, cu durata de 5-10 minute, pe care o recomandăm atât ca parte a igienizării de rutină, cât și ca parte a tratamentului parodontal asistat laser.

3

Acum putem preveni și trata îmbolnăvirea parodontală nu doar îndepărtând iritanții mecanici (tartrul) dar și distrugând bacteriile care o cauzează.

4

Procedura care te ajută în lupta împotriva îmbolnăvirii parodontale!

- Ki Dental Clinic

Fă cunoștință cu cei care se vor ocupa de zâmbetul tău!

Dr. Mihaela Pepel

Medic primar stomatologie generală, doctor în științe medicale

Practic stomatologia generală deoarece îmi place să performez în medicina dentară preventivă, cosmetică și restaurativă.Îmi place să cred că am ceva în comun cu Sherlock Holmes, deoarece îmi găsesc vocația în rezolvarea cazurilor dificile de reabilitare orală complexă.

Preocuparea mea permanentă pentru calitatea tratamentelor oferite pacienților m-a determinat să urmez o pregătire postuniversitarăextensivă și intensivă, pregatire care continuă și în prezent.Volumul uriaș de informații care vine odată cu tehnologizarea medicinii dentare consider că trebuie asimilat de profesioniști și pus în serviciul pacienților.

PROGRES

Consideram că știința evoluează în folosul oamenilor și noi trebuie să ne adaptăm continuu.

ÎNCREDERE

Credem în seriozitate și în lucrul bine făcut, vrem să înțelegem așteptările pecienților.

PROMPTITUDINE

Respectăm programările pentru că prețuim timpul pacienților noștri.

Nu ești hotărât încă?

Întreabă-ne mai multe despre aparatul LASER BIOLASE!

Str. Teodosie Rudeanu nr. 35, București